Fijn om te weten


  • Wanneer je een bezichtiging bij ons hebt gepland. Reken dan ongeveer op een 20 minuten van je tijd. Tijdens dit gesprek is er een mogelijkheid direct jullie gegevens en wensen bij ons achter te laten voor het opmaken van een voorstel.

 

  • Daarna, als de wens daar is, volgt er een telefonische afspraak. Dan hebben wij de mogelijkheid ons voorstel toe te lichten, jullie kunnen vragen stellen en wij de nodige aanpassingen kunnen noteren.

 

  • Wanneer jullie akkoord zijn met ons voorstel volgt er een afspraak op locatie voor het onderteken van jullie offerte. En natuurlijk maken we daar een feestelijk moment van! 

 

  • 2 weken voor jullie trouwdatum komen wij voor de laatste keer samen. Tijdens deze afspraak is er een mogelijkheid tot het uitnodigen van jullie fotograaf & ceremoniemeester.

 

  • Ons team staat met veel plezier de gehele dag voor jullie klaar. We vragen dan ook een gelijkwaardige behandeling vanuit jullie en jullie gasten.

 

  • Helaas is confetti & rijst een no go! Bellenblaas is veel leuker ;)

 

  • Het is bij ons niet mogelijk om te feesten. We verwijzen jullie dan graag door naar onze partner feestlocaties op 5 minuten afstand van onze locatie. 

 

  • Je kunt bij ons op locatie van 07.00 tot 22.00 uur terecht voor e.v.t. make up & haar, dress-up, foto's, first look, lunch, ceremonie, proost & toast, borrel & diner.

 

  • Wanneer je kiest voor een Dj tijdens jullie borrel is deze verplicht zich te houden aan ons decibelbeleid.

 

  • Er zijn 3 toiletten aanwezig.

 

  • Onze locatie is niet geheel rolstoelvriendelijk. Als de wens daar is kan dit met de nodige aanpassingen gerealiseerd worden. 

 

  • Van mei tot oktober staat onze stretchtent tot jullie beschikking.

 

  • Het is niet mogelijk andere feestaangelegenheden bij ons te vieren.